søndag 8. januar 2012

"The revenge is cute!"

Jeg sov lengre enn jeg hadde tengt i dag... Jeg sto ikke opp før halv ett! Ikke at det var verdens undergang eller noe sånt, men jeg har så få dager igjen hjemme, så jeg vil bruke den flittig.
     Jeg skulle vel ha fått ordnet med telenor nettet mitt før jeg drar, siden noen på skolen ikke er de beste når det gjelder å bruke nettet rett... Lillesøsteren min og jeg spillte mariocart dobledash i dag. Jeg fikk henne til å havne langt bak i rekken, og hun ropte ut av frustrasjon: "The revenge is cute!" Jeg holdt på å dette om av latterkrampe!  Hun hadde oversatt direkte fra norsk til engelsk. (Hevnen er søt = The revenge is cute) Hehe! X3
    I julen har jeg sett 3 drama og en film som jeg ble ferdig med i dag. Det er så greit når en har tilgang til et stabilt nett! :D

Hana Kimi (Japansk drama)

Heartstrings (Koreansk drama)


Mary stayed out all night (Koreansk drama)


Paradise Kiss (Japansk film)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar